Friday, October 7, 2016

Oor Trading Heroes

Oor Trading Heroes Haai, my naam is Hugh Kimura en Im die stigter van Handel Heroes. Ek is nie 'n professionele handelaar, maar as jy hierdie webwerf gevind, het ons waarskynlik dieselfde doel, om 'n voltydse inkomste deur middel van buitelandse valuta handel te skep. Maar daar is so baie kak daar buite in die Forex mark, hoe weet ons wat is werklik nuttig en wat is gemors? My doel is om die heel beste handel strategieë, helde ontdek. onderwys, mentors, sagteware en enigiets anders wat sal help om my goal8230 bereik; 8230, en ek begin hierdie webwerf aan my bevindinge gee aan mense soos jy, want ek was eens in jou skoene, op soek na antwoorde. Ek dont voorgee om al die antwoorde ken, maar ek alles wat ek blog oor hier kom uit die werklike lewe ervarings, gesprekke met professionele Forex-handelaars en my eie eksperimente in die handel, beide goed en sleg. Om uit te vind wat ek geleer het uit my Skype converstions met professionele handelaars, laai my boek: Die 7 Onkonvensionele Reëls van Maverick Forex Traders. Ek publiseer my handel rekord aanlyn, sodat jy kan elke enkele handel wat ek sien. As jy meer wil weet oor my leer, kan jy 18 dinge die meeste mense nie weet oor my, hoe het ek langs 'n handel bedrogspul en 5 lesse wat ek geleer het wat by 'n heining fonds te lees. . Een van my doelwitte is om 'n paar oorsake wat ek glo in die ondersteuning wat ek hoor baie aspirant handelaars sê: 8.220; Wanneer Im 'n suksesvolle handelaar, Ill begin give.8221; Dis agteruit. Theres niks stop jy van die gee van die oomblik. Selfs as sy net $ 5, jy hoef nie te ryk aan 'n saak wat jy glo ter ondersteuning wees. Ek oomblik ondersteun Kiva. As jy wil aansluit by die Trading Heroes span, of jy wil net om uit te vind meer kliek hier. Ek het ook glo in Autodidacticism. Dit is net 'n fancy woord vir self-onderwys. Die rede waarom ek glo dit is omdat ek myself 'n paar verskillende vaardighede wat my toegelaat het om 'n bestaan ​​te maak geleer. Hierdie vaardighede sluit in: ontwikkeling, bemarking, Inligtingstegnologie en nog baie meer. Nie een van hierdie vaardighede is geleer in die kollege, maar deur net uitgaan en gee dit 'n probeer. Ek sou óf begin lees en probeer dinge op my eie, of kry 'n intreevlak werk wat jou sal toelaat om my om te begin en werk my pad uit. Die enigste rede waarom ek noem dit is omdat baie mense voel dat jy 'n fancy ekonomie graad of MBA moet leer om te handel Forex. Soos ek geleer het deur onderhoudvoering professionele handelaars, is dit moontlik om handel te leer, selfs sonder 'n graad. Natuurlik, daar is geen waarborg dat jy suksesvol sal wees, maar as jy gereed vir die uitdaging, kan jy begin met die my boek: Die 7 Onkonvensionele Reëls van Maverick Forex Traders. . Handel Wel, P. s. Hoekom moet ek wil leer om handel te dryf? Om af te steek die items op my heldhaftig Lys, natuurlik! Vind uit wat is op my lys deur te kliek op die skakel hieronder.


No comments:

Post a Comment